Online Marketing expert in een week

Auteur:   Jeroen Bertrams


Hardcover, 14,5 x 21 cm, 163 pagina's, zwart-wit, Nederlands, ISBN: 9789055942824

 17,50
 9,99
Gratis verzending binnen NL vanaf €19,90. Vandaag voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Hoe behaal je als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereer je kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet je inzetten? Welke juist niet? Hoe zorg je voor een optimale conversie op jouw website? Hoe ontwikkel en onderhoud je succesvolle social media profielen? Hoe adverteer je op Google, Facebook, LinkedIn en Twitter? Hoe bereik je mensen op hun smartphone?

Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachine marketing tot en met affiliate marketing en social media marketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location based marketing komen uitgebreid aan de orde. De auteur beschrijft bovendien hoe de eigen website voor conversie en social media kan worden geoptimaliseerd. Een onmisbaar en vooral praktisch boek voor iedereen die online succes wil boeken.



Reacties

'Dit boek geeft een heldere uitleg over online marketing, het leest heel vlot, alles is gericht op het praktische maar het is niet erg diepgaand. Leuke Kennismaking met online marketing!'

'Ik heb dit boek aangeschaft om snel een goede eerste indruk te krijgen van het online marketing landschap. Een boek aanschaffen over online zaken heeft als nadeel dat je na het bestellen eigenlijk al weer een verouderde versie hebt gezien alle snelle ontwikkelingen in de markt. Maar, dit boek neemt grotendeels in vogelvlucht alle nu bekende online marketingtools door en wijst je hierin de weg. Wat ik nog wel toegevoegd zou willen zien is meer visuals om een en ander beeldend te maken. Al met al een prima eerste verkenning binnen online marketing maar wel eentje die opgevolgd moet worden met nog meer inhoudelijke boeken.'

'Het is een compact boek waar veel onderwerpen in staan over online marketing en je kennis makkelijk kunt verbreden. Het is niet heel diepgaand, maar dat kan je zelf onderzoeken d.m.v. internet of een ander boek.'

'Leuk boekje om het geheugen even op te frissen. Het boekje leest makkelijk.'

'Zoals de titel van het boek aangeeft lees je dit boek waarschijnlijk in een weekeinde uit. Het boek bespreekt in hoofdlijnen welke sociale internet tools je kan inzetten om een marketingcampagne tot een goed einde te brengen verwacht geen diepgaande analyse van alle sociale internet tools maar verwacht een kapstok en tips hoe deze tools ingezet kunnen worden, wat hun doel is binnen een marketingcampagne en een verwijzing naar hun management tools.'

'Dit boek leert je snel de basis van alle online marketing termen kennen. Het is een handig boek voor iedereen die zijn online marketingactiviteiten wil optimaliseren.'

'Een fascinerend boek vanuit het perspectief van een marketeer. Ongekend wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is en hoe je met slimme combinaties van digitale marketing je doelgroep kan bereiken, beïnvloeden en overhalen tot een koop. Het is een lekker boek om te lezen. Heel veel leuke tips en interessante weetjes. Compleet, leerzaam en heel praktisch. Bijna elke bladzijde zette me aan het proberen.
Vanuit het perspectief van een consument minstens zo fascinerend: ongelooflijk hoe je middels digitale marketing gevolgd en benaderd wordt. Je hebt als argeloze consument geen idee hoe je geleid wordt tot bepaalde aankopen. Dit boek zet het op prima wijze uiteen hoe je dat als marketeer kan doen.'

Lezersreacties