Win de nieuwste Scriptum boeken

31-07-2012

Onze maandelijkse winactie is weer begonnen. Doe je mee? Dan maak je kans op één van de boeken die we de afgelopen maand hebben uitgegeven. En deze maand zijn dat maar liefst 6 titels. Waaronder de internationale bestseller 'De economie van goed en kwaad'. Lees dus snel verder!

Hoe kan ik een boek winnen?
1) Vind Uitgeverij Scriptum leuk door hieronder op 'vind ik leuk' te klikken
2) Laat onderaan dit artikel weten welk boek je van de onderstaande titels zou willen winnen
 
 
 
Tip: Beïnvloed het aantal winexemplaren
Hoe meer zielen hoe meer vreugd: wanneer er meer deelnemers mee doen aan deze actie, des te meer winexemplaren wij beschikbaar stellen. Dus hoe meer mensen (1) Scriptum liken en (2) in een reactie hieronder laten weten welk boek ze willen winnen, des te meer exemplaren we per titel we beschikbaar stellen:
 
0-25 deelnemers: 1 winexemplaar per titel
26-50 deelnemers: 2 winexemplaren per titel
51-100 deelnemers: 3 winexemplaren per titel 
101 - 150 deelnemers: 4 winexemplaren per titel
 
Mail, deel en tweet deze actie dus en roep je vrienden op ook mee te doen aan deze mooie prijsvraag. Want hoe meer deelnemers, des te meer boeken we per titel beschikbaar stellen!
 
Winnaars!
Het is vrijdagmiddag 12.00 uur en deze boekencontest is vanaf nu gesloten. In totaal hebben we 42 reacties binnen gekregen. Dit betekent dat we per titel 2 winexemplaren beschikbaar stellen. De winnaars benaderen we persoonlijk via een facebook berichtje. Iedereen hartelijk dank voor het deelnemen aan onze contest. Begin volgende maand staat onze nieuwe contest online. Tot dan!
 
 
Boeken 

De economie van goed en kwaad

Tomáš Sedlácek heeft als geen ander de ramen open gezet in de economie. Deze jonge adviseur van Václav Havel werd door de Yale Economic Review uitgeroepen tot een van de ‘vijf spannendste denkers in de economie’. Om de overtuigingen die ten grondslag liggen aan de economie te begrijpen, stapt hij over de gebruikelijke piketpaaltjes rond het vak­gebied heen en vindt economie in mythen, religie, theo­logie, filosofie, psychologie, lite­ratuur en film. Hij kijkt naar het ­Gilgamesj-epos en het Oude Testament en naar het ontstaan van het christendom, naar zowel Descartes als Adam Smith en de consumptiedrang van de Fight Club. In zijn spannende, postmoderne stijl stelt hij prangende ‘meta-economische’ vragen over niets minder dan de ziel van de economie.

1599 km tussen Amsterdam en Gouda

Dit boek diept de verrassende verhalen op achter Utrecht, dat zijn naam dankt aan een chanterende dominee, en andere 'Hollandse' plaatsen in het land onder de zuidersterren. Wat deed het schaap in de ambulance van Haarlem? Wat zoeken Urkers in de woestijn? En wat hebben krokodillen met Amsterdam van doen? 1599 Kilometer van Amsterdam naar Gouda is een reisverslag vol lieg-, lag- en hartseer stories die hier en vaak ook in Zuid-Afrika zelf vergeten zijn.
 

Social media expert in een week

In dit boek beschrijft Jeroen Bertrams hoe bedrijven met succes de zeven belangrijkste activiteiten op social media kunnen uitvoeren: luisteren, communiceren, publiceren, marketing, verkopen, optimaliseren en meten. Op Twitter, Facebook, en LinkedIn tot en met Google+, Groupon en Pinterest.Van sociale netwerken tot en met reviewsites, weblogs en fora. Van social media marketing tot en met succesvolle webcare.

Meer sjans met Frans - Nouvelle edition actualisee

Over Frankrijk en het Frans is intussen veel nieuws te melden. Tijd dus voor een geactualiseerde druk. De opzet van het boekje is hetzelfde gebleven, tien hoofdstukjes vol ‘Nederfranse taalanekdotes, missers en uitglijders’. Wel heeft de auteur veel nieuwe hilarische taalmisverstanden toegevoegd. Sommige onderwerpen zijn opgehelderd en logischer ingedeeld, zodat het boekje nog beter als naslagwerk kan fungeren. Actuele ontwikkelingen zoals de sociale media hebben ook hun plaats gevonden in deze nieuwe editie. Natuurlijk is het uitgebreide zoekregister gebleven.

Holland Handbook

This richly illustrated handbook offers 256 full-color pages of essential information for the expatriate on all aspects of living and working in the Netherlands such as: career, fiscal issues, health care, housing, insurance, international education, registration and telecommunications. The reader can also find more general information on Dutch culture and habits, tourist information, language and international clubs. All these subjects are approached from the perspective of the expatriate - both newcomers and expats who have been living in the Netherlands for some time.

Praktijkboek Strategie

Praktijkboek Strategie biedt een handig en verantwoord stappenplan om op een gefaseerde manier het strategisch denken in praktisch doen om te zetten. Centraal staan de werkbladen die voorafgegaan worden door een korte maar grondige uitleg over het doel van de stap, theoretische onderbouw en succesbepalende factoren. Het gedrukte boek beperkt zich tot de essentie. Wie verdieping zoekt, vindt deze op het uiterst toegankelijke online leerplatform. Zo kan iedereen op zijn eigen ritme en behoefte met dit boek aan de slag.

   
   

Laat in een reactie in de witte balk hieronder weten welk boek jij wil winnen en wie weet sturen wij wel een exemplaar jouw kant op!

 

 

Share |