Ken uw klantKlantenwaardemanagement als motor van uw marketing

Ton Kuijlen
Marc van de Perre
Status:Nieuw
2010 - Onze prijs € 24,95

Ken uw klant bestellen
Ken uw klant toevoegen

‘De essentie van klantwaarde(management) verhelderend uiteengezet, met een mooie terugkoppeling van de recentste theoretische inzichten naar de praktijk.’
Malaika Brengman, hoofddocent marketing, Vrije Universiteit Brussel

‘Het streven naar een perfect evenwicht tussen de doelstellingen van de organisatie en de beleving van de klant is in turbulente tijden van het grootste belang. Dit boek brengt op een vlot geschreven manier een heldere kijk op wat klantwaarde is en hoe dit toe te passen in de praktijk.’
Ann Van Dessel, Head of Marketing Benelux, Nokia

‘Marketing moet meer dan ooit accountable zijn. Meetbaar en met resultaat. Dit boek geeft een erg toegankelijke visie om dit op een zeer klantgerichte manier te realiseren.’
Kathleen De Bondt, Director Channel & Commercial Marketing EMEA, EMC

‘Ken uw klant diept het belang van de customer experience uit, zodat het evenwicht tussen de twee begrippen voor betere rendabiliteit kan zorgen. Praktisch en hanteerbaar voor iedereen die de klant centraal stelt.’
Manon Janssen, Chief Marketing Officer & SVP, Philips Lighting

‘Producten en diensten van de onderneming hebben waarde voor klanten. En hierdoor hebben klanten waarde voor de onderneming. Marc Van de perre en Ton Kuijlen beschrijven dit evenwicht in een kwantitatieve analyse, die alle respect verdient, van marketeers, van marktonderzoekers, en ook van de finance afdeling van de onderneming.’
W. Fred van Raaij, hoogleraar economische psychologie, Universiteit Tilburg

'Ken uw klant is een boek dat wij u van harte aanraden bij het zoeken naar de meest succesvolle waardebalans tussen u en uw klant.' Sales Management magazine 

Paperback | 255 pagina's | Kleur: z.w. | Taal: Nederlands | Afmetingen: 17 x 24 | ISBN: 9789077432327

Share |